the champ

jag är en mästare på att döda dagar.. man skulle kunna säga att jag är den bästa dagdödaren av alla.
idag klev jag upp runt halv 4 sen såg på ett gäng avsnitt av den grymma serien jag snöat in på.
Efter nån timme var det dags för frukost/lunch/middag ALLT I ETT! (så jävla äg) och efter det slungade jag iväg 2st elektroniska arbetsansökningar.

Jag har tagit några kortare pauser för toalettbesök + glassätning + spela counter-strike + surfa vågorna av WWW'n men annars har jag inte gjort annat än att se på How i met your mother, en nästan mytomspunnet bra serie.

Nu ska jag se 1 avsnitt till, sedan gå väldigt sakta till duschen för att sedan snabbt springa tillbaka till datorn och se ett till avsnitt.


/Jålle
 
Av: tetzie 2009-01-13 @ 20:48:19 http://tetzie.blogg.se/

haha men om du vaknar halv fyra, är det väl inte så svårt att ta död på en dag;)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0