Vinnarblogg

Jävla fitt-trav!!!!

dom visade trav på tv4+ idag.. samma tid som det var United på Viasat.. så jag missade Pavelchenkos(stavning) ledningsmål för Tottenham.

Annars var det en jävligt bra match.. vi vann med 2-1 men det som var det absolut bästa att se var 3st debutanter i röda tröjor.
Fabio da Silva, Tosic och en rödhårig snubbe jag inte kommer ihåg namnet på :p
Fabbe är så sjukt lik sin bror Rafael.. först trodde jag dom hade satt Raffe som vänsterback för dom är fan kopior men jag anar att Fabbe är snäppet hetare än Rafael i anfallssituationer, oturligt nog blev han skadad och gav sin plats åt den nya rödhåriga killen. Han verkar sjukt lovande också verkar mkt bättre än han som debuterade förra matchen - Chester(har jag för mig han hette)


nu ska jag ringa fjuppe å kanske se på film!

hörx!!


/Jålle
 
Av: IDDE 2009-01-24 @ 21:01:48 http://cowabungaalltso.blogg.se/

Eckersley heter rödtotten. tosic spela mest safe ju fast chippen in till nonchi-berba va ju AWE-wait for it-SOME


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0