yo yänget

Fitt-IDDE skickade en hälsning via MMS till mig förut.


jävla svin.

ajja jag kanske ska skriva om lite viktiga saker istället.. dvs någonting om mig!

Inatt var en jobbig natt, drömde massa sjuka saker och vaknade hipp som happ.
Kan med säkerhet säga att jag hade varit helt död på mitt möte som jag hade inplanerat idag klockan 10.00 med MiRoi.
Jag gick inte dit- jag behövde inte, min handledare ringde halv 9 och avbokade för han var förkyld!!

Istället för att kliva upp och göra andra vettiga saker så rullade jag ett halvt varv och somnade om och vaknade inte förrän typ 1. FETT med ÄGIGT!
Sen åkte på Kebabcity med Karrobajs vid 2 och åt "lunch", hon tittade på, sen skjutsade jag henne till ett gym.


Ikväll ska jag basta + dricka starköl med fjudas osv i Bosvedjan.
idde's mms är anledningen att jag dricker öl ikväll.


Hörx!!!    (X uttalas ofta som S)



/Jålle
 
Av: IDDE 2009-01-23 @ 19:11:32 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jag har kärlek i dig och jag är packad


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0