Fallskärm

Varit ute på alnö idag och beskådat fjudas när han hoppade fallskärm. Det var inte så jävla lajban o se en svart prick falla nedåt, blev ju alldeles yr i bollen av att stå där o glo uppåt.Jag kan tänka mig att det var sjukt kul att hoppa, nästan så att jag vill göra det själv. Egentligen följde jag med ut för att jag ville se när nervositeten skulle smyga sig fram hos fjudas, men något sådant existerade ju inte... :( han var ju löjligt lugn =)

Blev en sväng på bischen efter, fan vad jag får klaustro av att gå i affärer. Nä tacka vet jag wwwn!


/IDDE - listan kmr  ikväll eller inatt
 
Av: hahahah 2009-07-27 @ 01:57:25

haha seriöst, klastrofobi på birsta? fast det är ju sant kanake inte lika "lufftigt" som att gå på stan :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0