Kväv mig!!!!!!!!!!!!!!

50% av de 2 nya sommarjobbarna är fan helt retarderad.
Jag klarar inte av att lyssna på hans mummel längre.
Han har nog inte gjort ett enda rätt idag heller och han är i vägen stup i ett.
Jag känner hatet flöda inom mig varje gång han gör/säger nåt

Idag fick han VÄRLDENS ABSOLUT MINSTA, FJANTIGASTE, MESIGASTE SKAVSÅR på handen efter att ha sopat golv som en typisk hockey-kille (med full styrka och fart alltså. helt i onödan)
Men istället för att vara typisk hockey-hårding så sätter han sig med förbandslådan och letar plåster samt frågar vart sjuksystern sitter..
SJUKSYSTERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI!??!?!?!?!?!?

Jag tog fram en rulle tyg-tejp åt honom som jag tänkte han kunde sätta dit direkt så man fick slippa gnället men istället för att göra det så klipper han fram nåt sorts bandage som han surrar runt handen.
BANDAGE!
FÖR ETT SKAAAAAAVSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Som man knappt kunde se!


Killen berättade roliga skämt idag också... dom var INTE roliga
Ida ville att jag skulle berätta dom men jag tror fan jag skippar.
Det var 2st typiska Yo-jag-hatar-invandrare-skämt sedan sa han:

"Vet ni vad Finlands näst bästa skidåkare heter?.... Haki Häälinen HAHAHAHAHA, KUL VA!???"

NEJ, INTE ETT DUGG ROLIGT!

I måndags berättade han att det fanns 2 filmer med honom på youtube, men dom fick inte jag och sommarjobbartjejen se sa han.
Jag hann knappt fråga varför vi inte fick det innan han berättade vad man skulle söka på... kan en människa bli mer RANDOM?!

Hoppas han inte hittar hit och ser vad jag skrivit, sånt här ska inte ventileras offentligt då blire ba trubbel.



Den andra sommarjobbaren är en helt normal och ganska rolig tjej som dessutom verkar vara asgrym på fotboll.



/Jålle - Man skulle söka på Mattias Lang Jonsson
 
Av: jålle 2009-07-08 @ 17:47:06

jag känner på mig att jag kommer få lida för att ha skrivit det här.

Av: Jesper 2009-07-08 @ 17:55:57

är man döm i hövve får man skylla sig själv


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0