Semester..

Tja jag har snart förbrukat 2 dagar av min semester.. vill ni veta hur dom har sett ut? klart ni vill! dom e ju sjukt likvärdiga

Jag vaknar av mig själv kring 9-10 snåret och inser att klockan är för ung och jag sovit för lite så jag halvsover/försöker somna om igen till klockan blir 11.30+. Greppar laptopen och kollar om något hänt på wwwn, i måndags hade ju entourage kommit så då såg jag det, idag vare weeds som kommit. När väl batteriet börjar sina förflyttar jag mig till soffan och slangar in strömsladden. Spelar x-antal omgångar av Bejeweled på fejjan(nytt rekord idag, så jag vinner för 5e veckan irad), efter/under tiden letar jag efter en värdig film att se. Änglar & Demoner i måndags, I Love You Man idag. Spelar en sväng skate 2(as drygt ställe jag fastnat på nu) tills jag blir less.

Efter det så är ju klockan 16-17 då börjar ju arbetarfolket komma tillbaka till friheten och kvällsaktiviteter börjar skapas, ikväll blev det en 21a basket, donken käk och The Proposal på bio =)


Filmen var oväntat bra faktiskt, jag hade ju dömt ut den efter jag sett trailern. Kan ju ha fel även jag tydligen, även fast det hör till ovanligheten!


Undra vad som händer imorgon... en dagsaktivitet vore ju på sin plats!



/IDDE - Yran på torsdag, någon som vill fylla sista platsen på hotellrummet? let me know!
 
Av: jålle 2009-07-29 @ 16:17:53 http://cowabungaalltso.blogg.se/

Det blir bra 90% av gångerna JAG får välja film.

Av: mabuu 2009-07-29 @ 18:25:02

yran waddap! jag ska dit på torsdag ses vi vavava?

Av: baalta 2009-08-08 @ 02:22:56

Hotel? snacka överklass :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0