Dåligt

försöker skriva om föregående fadäs då


Blive riktigt dålig på det här med att updatera bloggen jag, eller båda 2 egentligen.. SLARVIGT!!

Såg U21 spela skiten ur vitryssland igår, helt sjukt bra match alltså! önskar att A-landslaget kunde spela sådär rolig fotboll nångång, förmodligen om 2-3 år då..

Blev en sejour tisdagsbasket efter foh-pollen, tråkigt men framförallt jobbigt att spela 2 v 3 men vi gjorde det bästa utav situationen ändå måste jag säga. Avslutade med en 21a och ja.. vi har då fan inte talang någon av oss när det kommer till det här med skytte =)


Måste rycka upp grejerna här i bloggen känner jag. Det här dagboks-stuket är inte så jävla roligt o läsa antar jag för våra liv är ju sjukt ointressanta.


/IDDE - vann bejjen
 
Av: jesper 2009-06-18 @ 00:34:01

börja twittra


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0