fo-poll, bio o sånt

hejsvejs!

Börju ska vara en muskelbristning som råkat mig. Spelat korpen idag igen mot serieledarna, torsk såklart men vi spelade fan bra, hade vi suttit våra lägen hade vi fan vunnit eller åtminstone lika. Lyckades plocka upp lite nya skador (har blivit lite hypokondriker här på sistone känner jag).. lillfingret är stukat och hälsenan är sjukt kraj alternativt ostretchad. aja I will survive! :D

Efter bollsparkningen stressade jag o jålle ner till bion o såg Terminator. Ingen höjdare för mig som knappt minns de andra T-filmerna. Sög att dom slog på Aircondition efter typ en timme så man börja frysa också.


Imorrn ska jag o Lione kolla in våran eventuella framtida bostad! det är ju spännande NA jävust. Blir förbannad om det ser förjävligt ut.. ytan, priset och läget är ju typ AWESOME!!



/IDDE - vafan ska jag göra nurå? fett ledig imorrn!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0