Första

Någon gång måste vara den första, jag ska göra en lista-grej

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Mor & Far
3. Hur lång är du? 192 centisar
4. Vilken var den senaste film du sett? eeeeeehm, vafan heteren Svart katt, Vit katt ?
5. Vem ringde du senast? Jålle
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? haha, ja det är fan sant det. till amanda
7. Vad är dagens planer? dagen är förbi, kvällen bjuder förmodligen på biobesök och stanley-cup
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 10 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå/grå typ
12. När vaknade du idag? Blev väckt 07.30 av en skrikande gubbe
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? TV-soffan framför United - x
15. Vilken plats föredrar du minst? Tchad lär inte va så jävla lajban
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? inte här iaf
17. Vad skrämde dig som barn? hundar och ormar, bara ormar nu dock =)
18. Vem fick dig att skratta senast? Skådisarna i Weeds
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej men jag gört inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kallsingar på
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? oja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på årstid, just nu barfota
26. Är du social? när jag vill vara det
27. Vilken är din favoritglass? Twister är inte helt fel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en Porsche Cayenne Turbo, sen resa om det blir några pengar över.
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? ne fyfan, nästan så att den är med på min "hat-lista" där Bea fortfarande toppar.
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? nix
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Yes
35. Är du en beroendemänniska? nja, går i perioder.. just nu är jag inte beroende av något särskilt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ne men jag och Raúl delar på den
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? ja, fin engelska och knackig spanska o italienska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Klart som fan jag har
40. Föredrar du havet eller en pool? ehm havet troja
41. Vad spenderar du helst pengar på? onyttigheter, sprit och kläder spenderas det mest på iaf, men helst vill jag spara mina pengar.
42. Äger du dyra smycken? vete fan om dom är så dyra men tror det
43. Har du någon gång testat narkotika? ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En tomat
45. Vem är den roligaste människan du känner? öhh, ingen jävla aning svårt o välja
46. Välj ett ärr på din kropp? jag väljer det på armbågen
47. Vad har du för ringsignal? Sonic Syndicate - Denied eller Wes - Alane
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? nej inte medvetet iaf
50. Vart togs din profilbild för din blogg? finns ingen
51. Kan du byta olja på bilen? nej, men jag skulle nog kunna klura ut det ändå
52. Har du fått fortkörningsböter? nej men kommer väl få snart, då jag av någon anledning alltid kör för fort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bilbo
54. Läser du dagstidningen? ja om den inte är upptagen på lunchen, annars kollar jag in A-bladet på wwwn
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nix
56. Dansar du i bilen? Självklart
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Guld
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? var nog stolsnummer, vikt och ort på ett "fraktpapper" på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? dop i sthlm förra våren
60. Vilka personer utmanar du? inte en jävel


/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0