heyooooooooooo!!!!!!

jag såg fel på mitt lilla schema igårkväll så jag kom till jobbet 3 timmar för tidigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stressade som ett djur för att hinna dit också! snacka värdelöshet...... fanns inte så mycket att göra på jobbet heller, idde föreslog att jag skulle onanera - jag gjorde rent i akvariet på avdelningen istället samt städade isoleringshytten.

VET NI VAD!??????????????????? LMFAO - Im in Miami Bitch finns äntligen på spotify!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wöööööööööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wöööwöwö


Annat som hänt idag: Spelade korpmatch med Permobil United idag, 4-1 till oss blevre
Jag låg inte bakom något mål men IDDE gjorde 1.
Jag la upp rätt så fina räk-mackor som shabblades bort dock, tyvärr räknas inte räk-mackor i fo-poll.




/Jålle - 21.00 på tv4 kan va bra
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0