jaaarö

En sak som jag är riktigt dålig på är att spela kubb!

Helvete vad dålig jag är... men nog fan liras det endå!
Idag spelade jag ett parti mot Linnea och fick pisk na jävus.

Nåt som jag är mycket bättre på - efter idag - är LIVRÄDDNING!
Jag var med på en Hjärt-Lung-Räddningskurs på jobbet idag!

Det var intressant, spännande, lärorikt och roligt! :D

+ att kanske världens snyggaste tjej deltog i övningarna, jag hoppades på att instruktören skulle säga:
Para ihop er 2 och 2 och träna på varandra!
Han gjorde aldrig det... MEN! jag fick hångla lite med en docka, så jag är väl hyfsat nöjd endå.





/Jålle - hitta min skate och jag lovar att rädda livet på dig om det krävs!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0