ListaN

jag orkar inte göra någon stor lista då det hänt grejer som jag inte vill prata om... jålle fyller väl i senare antar jag

  • Veckans Fyllo - IDDE
  • Veckans Nykterist - Lione
  • Veckans Felsägning - Glenning, refererat till Henrik Schyffert / killing
  • Veckans Upptäckt - Dunderblåmärke på baksida lår

/IDDE



Forts.


GISSA OM JAG HADE GJORT EN ASBRA FORTSÄTTNING OSSÅ BUGGAR ALLT HELVETE IHOP Å FÖRSVINNER!!!!!

jävligt irriterande

  • Veckans Låt - Jenny Wilson - Like a Fading Rainbow
  • Veckans 18åring - Hon jag la min röst på i EUparlamentsvalet
  • Veckans Picnicare - Ida och jag (Jålle)
  • Veckans Onödiga-grej-som-kanske-inte-borde-ha-gjorts-överhuvudtaget - Telefonsamtalet natten mot söndag
  • Veckans Motionstillfälle - Dancefloor på starra
  • Veckans WTF - Övervåningen på starra
  • Veckans Snyggaste-assist-ever - Nilssons klack till danskjäveln
  • Veckans Fredags-Aktivitet - Fiskeresa mä jobbet
  • Veckans Avslutade - Praktiken på RPK avd 98(skrev upp mig på vikarielistan innan jag dundrade därifrån)
  • Veckans Biobesök - Törminäjtor på torsdagkväll
  • Veckans Spontana-och-oplanerade-klass-återförening - I biosalongen (det var typ 5pers från min gymnasieklass där)
  • Veckans Aktivitet-jag-fått-upp-ögonen-för - Frisbeegolf (skall tas an inom en snar framtid)
  • Veckans Tja-jag-åkte-på-jobbet-3timmar-för-tidigt - ja.. nån dag här i veckan



/Jålle - Fisketur imöra!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0