no deg on the phone

För första gången sen 7an har jag ingen deg på telefonen! och allt är johanna "prao" bergelinds fel!!!!

Hon sålde nämligen halebops nya abonnemang till mig för en månad sen, troru jag har fått det än eller? näe! fick ringa o fixa det där idag..tydligen hade inte prao-bergelind behandlat klart ordern. Vet ej när det kommer börja gälla men "så snart som möjligt" sa den vänliga flickan i luren som gjorde det inte praoen kunde, vad nu fan det betyder.
Mitt mål med samtalet var ju faktiskt att få den där johanna sparkad, men hon i luren var ju för vänlig så jag hetsade aldrig upp mig så värst.
Funderar på att ladda telefonen med 200 ändå så jag får fria sms... 200 är ju inte hela världen, 2 6or mindre att suga i sig nästa gång på krogen bara!

ikväll blire supporta lizzi och sen bio!

OCH

imorgon ska vi leva rövare ute på spikarna och villa solhäll, mkt nöje


/IDDE - räcker 15 öl och en jäger?
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0