2H

fan vad tiden går sakta!!!

men som ni kanske vet så är jag en mästare på att döda tid.
Idag har jag gjort följande:

  • Vaknat astidigt - somnat om
  • Blivit väckt astidigt av telefonljud - ignorering och omsomning
  • Blivit väckt astidigt av mamma - ignorering och omsomning
  • Blivit väckt rätt sent av pappa - ignorering och halv-omsomning
  • Sett på TV - matcher från igår
  • Ätit leverbiffar mä ris å sylt
  • Borstat tänderna
  • Åkt på Cegga å köpt 2påsar kyckling och läsk - köpte lite extra ifall jag får oväntat besök, så alla får mumsa.
  • Skottat snö nå jävus
  • Duscha
  • Raka fejjan

Förresten så tror jag det kommer bli en liknande situation som denna ikväll:




/Jålle - 2timmar är egentligen asmycket.
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0