Afternoon Delight

waddup

jålle tvingar med mig på bio ikväll, Bedtime Stories ska vi se.. jag ska försöka att inte vara skeptisk men jag tror de är en såndär film man listar ut slutet på rätt fort. Jålle får väl skriva vad vi tyckte o sånt sen när vi kmr tillbaka för då blire iaf bums i säng för min del.

Igår var livet sjukt ovärt att leva när jag kom hem efter training-sessionen, fanns inget av värde att göra så jag gick o la mig innan uret hade slagit 22. Istället för att vakna upp utvilad efter ca 8 timmar sömn så var jag fan helt förstörd imorse på jobbä, blev någon slags sova-för-mycket-bugg tror jag.


Kan min beställning från junkyard anlända någon jävla dag eller? har fan gått en veckajävel nu! nästan så att jag har glömt bort vad fan jag köpte för nånting.



/IDDE - Apelsiner!! de är gott-RE !


 
Av: sandra 2009-03-03 @ 22:58:37

sämst film..

Av: IDDE 2009-03-03 @ 23:24:59 http://cowabungaalltso.blogg.se/

den va fan inte sämst! jålle förklarar imorrn så får ni höra whats what


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0