Listan

Ska försöka göra listan, men är inte direkt "in the right state of mind" om man säger så... inte jålle heller för den delen han gick ju o la sig fan as tidigt! helt förståeligt iofs =)

  • Veckans Inte-Prata-Om - senaste 2 matcherna...
  • Veckans Plats - Åre
  • Veckans Fadäs - "I Dare You"-debacklet
  • Veckans Jobbigaste I Backen - Borttappningen av jålle stup i ett
  • Veckans Filmer - Watchmen och Bang Bang You're Dead
  • Veckans Citatmaskin - Småstadsliv 2
  • Veckans Rykte/Ska kanske göras - Ihopfix
  • Veckans Vurpa - Vurpan som orsakade jålles warface
  • Veckans Helgväder - Snudd på värdelöst, Asbra på lörda om man bortser från vrålvinden.
  • Veckans Kändis På Stan - Blondinbella
  • Veckans Händer Nästa Vecka - FF hos IDDE
  • Veckans Snitthastighet - 73 km/h
  • Veckans Fest - Baksätet påväg hem
  • Veckans Lagg - Streamningen till matchen i lördags, gick ju inte o se alls
  • Veckans Trånga - Afterskin på fjällgården
  • Veckans Godaste Frukost - 2 öl och en skvätt mummel mann på altanen i solen
  • Veckans Sämsta - Att jag(IDDE) låna ut kameran till päronen och dom ställde in på skitkvalle så alla bilder från åre har värdelös upplösning, såg de när jag kom hem o la in bilderna...
  • Veckans Låt - MGMT - Time To Pretend
  • Veckans Skrattmakare - Stäffo
  • Veckans Onödigaste - Gå in på dippan(125:-) och gå ut 2 min senare för de vaju världens 40+ party =)
  • Veckans Godaste Fyllekäk - Kebabmacka



Orkar inte lägga mer bilder ni får titta på min bdb iställe.. la in ett gäng där. Haju bara bilder o filmer från min egna kamera också såre kanske kommer upp lite annat skoj imorrn lr nån dag till veckan när jag får från annat håll.

/IDDE - nu äre fan läggdags
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0