Packar

ooooaaaaa-oaaaaaa-oaaaaa imorrn ska vi till åre!!!!!

Jag ska börja packa nu, eller jag har redan börjat lite smått

Vad ska med?
  • Haschplankan
  • Torsdagsöl-påse
  • Kläder
  • NecessärN
  • Påse från Lione till Mabu
  • Snowboardoutfit
  • Kamera
  • Ipoden
  • Laddare
  • Päronens ICA-kort
  • Gott humör

/IDDE - läju glömma något
 
Av: Caroline 2009-03-18 @ 21:30:02

Ha så kul med Blondinbella :D



Etta limma var du hörde jag. Se till att Jålleboy inte hinner före nudå.. I och för sig vet jag inte vad limma betyder men det är säkert något dirty :D

Av: Caroline 2009-03-18 @ 21:31:05

fint att första kommentaren kom fram fast att det stod ERRORRRRRRR, jajajaj you get the picture


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0