Snart

Snart jävlar i mig smällere på Wembley!!



Ligacupfinal idag!
känner tagget börjar komma NA jeavust =) men om jålle skulle vakna snart så kanske vi kunde peppa tillsammans. En annan klev ju upp 10. Kunde inte sova överhuvudtaget i natt av nån jävla anledning :/ 6 timmar sömn får fan räcka ändå... det är ju trots allt sportlov kommande vecka, eller vänta jag har ju fan inget lov! Men jag är ju inte bitter för de.

Igårkväll gjorde vi inte mycket av värde vi gav Australia ett nytt försök, med text denna gång så man förstod varom sa, dialekter är ju inte att leka med. Den va jävligt bra faktiskt, lite lång kanske men läju bli Veckans Film ändå ska ni se. Sen åkte jag o såg Monsters Inc med Caroline, den va roooooliiiiii-ren =)


/IDDE - förvirrad, durå?

 
 
Av: jålle 2009-03-01 @ 13:49:29 http://cowabungaalltso.blogg.se/

vaken nu


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0