Aktiviteter

Har skrivit förut att jag o jålle har varit sugna på att kicka igång sommarens minigolfsäsong, det var ju stängt då vi försökte för någon vecka sen.
Inte idag! idag har vi spelat ett varv på nya banan och ett varv på gamla banan. Utklassning och nytt rekord från min sida på nya banan, jag var helt sjuk! 41-64 skrevs resultatet.
Efter det så skulle ju jålle såklart ha revansch och det såg länge ut att han skulle klara av det också, om det inte hade varit för min supervändning på de 4 sista hålen. Ställning inför sista 4 var 52-50 till jålles favör och slutade i förnedrande 58-66 till min favör =)



Suddig bild som bevis


/IDDE - ikväll blir det bio
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0