Brinner

jag är på eld för det här med listor troja...

Favoritcafé: Jag är inte den som går ut o fikar, så ett favoritcafé existerar inte i min värld
Favorittidning: Buster
Favoritplagg i garderoben just nu:
Byter gärna garderob med: Rajesh Koothrappali
Vanligaste färgen på mina kläder: Rött tydligen
Sminktips till allmänheten: De håller jag för mig själv! mohaha
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt
Mig själv med tre ord: Vinnarskalle, Ödmjuk och Töntig
Jag tränar: Simning, gym o innebandy
Jag ville bli när jag var liten: Visste inte vad jag ville bli, vet jag inte ens fortfarande
Nu vill jag bli: Ingen aning, rik?
Humör just nu: Dugligt
Är det nåt du absolut inte äter: Ja en jävla massa saker, bearnaise, lakrits och svamp för att nämna några
Hur många kuddar sover du med: Fyra sköna rackare
Morgon- eller nattmänniska: Night
Sparare eller slösare: Båda.. sparar först sen slösar jag på resten
Bästa film: The Shawshank Redemption
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Beror på med vemre
Är du kittlig: Nå jävulskt
Största svaghet: Dålig förlorare
Det här är jag bra på: Det mesta är jag väl bra på? Andas är jag sjukt bra på
Chips, morötter eller godis? Godis
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Stökigt nått fruktansvärt
Kaffe, te eller inget? te eller inget
Har du en besatthet? Nja det skulle kunna vara United då kanske.. =)


/IDDE - xoxo
 
Av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska 2009-11-27 @ 20:32:58 http://ferhat.blogg.se/

Fin blogg :)



Har du defekt färgseende? Om du inte vet, gå in på min blogg och få svar på det. Har nämligen en liten test på blogge där du får reda på om du har defekt färgseende eller inte. Kommentera sedan gärna om hur testet gick :).



Tack, hoppas du får annars en trevlig kväll :)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0