Just det!

Jag var ju i Umeå idag!

Men just idag hände det inte så mycket där.. mest vakna, borsta tanden och sen åka hem.
Det hände mycket mer saker på lördagen.

Söndagen var hemsk och pizzadegarna vidriga.
Jag kan sammanfatta med en liten lista för det är så ballt förresten!

  • Jag träffade min bror!
  • Jag skulle bo hos min bror men det blev ändringar sent på lördagkväll
  • Jag fick sova på en soffa(asskön) hos mina resekamraters kompis
  • Jag var dunderbakis i söndags
  • Jag åt på Burger King i Ö-vik och det sög
  • Jag fick se vilken stor skillnad det är på studentbostad och studentbostad beroende på vilket område samt vilken sorts människa man är
  • Jag var med och skrev frågor till en frågesport som jag inte skulle medverka på
  • Jag hjälpte till att ta fram bord och stolar i en festlokal jag inte skulle infinna mig på
  • Jag åkte taxi 3 gånger
  • Jag åkte buss 2 gånger
  • Jag köpte fel läsk till en tjej i sällskapet när vi var på Max
  • Jag köpte 1 öl på Systembolaget
  • Jag blev ovän med en pizzabagare
  • Jag blev ovän med en tönt som försökte gå före i garderobskön
  • Jag misslyckades öppna en vinflaska på ett jätteballt sätt (inte mitt fel att det inte gick)
  • Jag såg på film och åt groddar/potatissallad/stjärnor och drack julmust hos en kompis till Jesper
  • Jag spelade jättemycket hockey på x-box
  • Jag missade viktigaste united-matchen på säsongen
  • Jag SÅG DEN OVIKTIGASTE HOCKEYMATCHEN PÅ SÄSONGEN

Det var en lyckad resa måste jag säga.. den hade sina stunder.




/Jålle
 
Av: Jesper 2009-11-10 @ 09:57:14

kom tillbaka till våren!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0