ja vene

Är det för att jag klev upp den okristna tiden 07.25 och att klockan är 01.15 som jag tycker att det här klippet är det bästa som gjorts i sin genre nånsin?


ja jag vet inte....


Nåt jag vet är att jag har låtit vårdcentralen suga 2 små flaskor av mitt blod + gett dom en skvätt urin
för några olika provtagningar.
jag vet inte när jag får reda på om jag är frisk eller sjuk.. glömde fråga när jag får svar helt enkelt.


Nåt annat jag vet är att jag ska resa till nån spännande stad i europa!
Har funderat på det ganska länge och det finns ingen anledning att inte göra det.
Prag är en stark kandidat, måste testa Tjeckiens nationaldryck - Becherovka
Ska snoka mer om det här...


Nåt annat jag vet är att jag är sämst på att spela golf.
Jag fick ett komplett golfset och massa bollar av min morfar.
(Bollarna finns nu i skogen där dom hör hemma!!)







/Jålle - Nåt annat jag vet är att dokumentären om Mike Tyson är sevärd na jävus.
 
Av: Fjuppe 2009-10-21 @ 14:07:55

hahaha fan vad bra


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0