Update

listform vad som händer i mitt liv kan väl vara intressant kanske?

  • Korpvinst 5-2, jag va Permobil Uniteds Xavi idag =) cup kvart imorrn!
  • Evig väntan på att lägenhetssnubben ska ringa o ge oss inflyttningsdatum, bra att min förra telefon dog i lördags, för i den finns nämligen numret till honom så jag kan ju inte ringa... går väl att få tag på iofs
  • Jobbar ihjäl mig
  • Skoberoendet består, sjukt nära att beställa hem ett par nya sneakers igen =)
  • Inne på säsong 2 av True Blood, snart ikapp!
  • Måste beställa hem en unitedtröja med Hargreaves på ryggen, eller ska man ta en till Anderson? svårt det där
  • Lär mig Hantera nya mobilen på bästa sätt dvs på arbetstid =) börjar bli lite av en touchsms-champion nu, eller inte
  • Känner fortfarande avsky till bea, lakrits och ketchup
  • Emotionellt instabil
  • Måste hitta ny roommate om lizzi drar till Årebåre
  • Behöver köpa nya jeans
  • Ska försöka vara nykter till helgen, kommer inte gå då det är landskamp
  • Har ingen skavank att gnälla på! ge mig smärta så jag får gnälla av mig lite! kommer garanterat bli imorrn om vi vinner o går vidare för yttligare 2 matcher
  • Den här listan är sjukt lång och jag är tveksam till att någon vill läsa eller egentligen bryr sig.. så jävla intressant kan det ju inte vara?


/IDDE - True Blood o iskall cola på burk på det här så
 
Av: Peppe 2009-09-03 @ 00:10:46

Jag läste den, men jag är packad som ett as och snackade skit med statoil snubben 34 minuter nyligen lill gubben...



Jordgubbar ¨å öl skulle äga nu.

Av: Latte 2009-09-03 @ 08:17:45

Vi läser, vi älskar, we want YOU!!

Av: Latte 2009-09-03 @ 08:18:09

Vi läser, vi älskar, we want YOU!!

Av: IDDE 2009-09-03 @ 17:49:49 http://cowabungaalltso.blogg.se/

peppe du behöver hjälp =) haha


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0