Det sinar

Intresset för den här bloggen sinar markant för varje vecka.

Vad är orsaken?


Svara i kommentarsfältet med en teori, den som har den enligt mig, den bästa teorin VINNER en inbjudan till min
Inflyttningsfest/Födelsedagsfest (eller ifall jag inte gör en kombo, till antingen min inflyttningsfest eller födelsedagsfest)





/Snickar-Jålle
 
Av: Ida 2010-04-14 @ 00:07:41

Fick ju facit.. Alla miljarDer saker som skulle vara roliga att blogga om glöms bort eftersom ni inte gör lika många av dom tillsammans längre. Det händer för mycket och ni umgås för lite.

Av: jålle. 2010-04-14 @ 01:08:00

äh.

Av: Jesper 2010-04-14 @ 11:33:15

Den främsta anledningen är väl att det inte händer något i era värdelösa liv.



Folk skiter väl i att ni "vart jävligt full på starra" eller "drog en löprunda runt kvarteret"



Gör saker som är ovanliga och intressanta istället för att gå på den tråkiga rutinen som ni kallar era liv.

Av: Fjuppe 2010-04-14 @ 21:44:55

behöver fan inte vara ngn teori... jag är nog bjuden ändå

Av: fejs 2010-04-15 @ 12:27:59 http://jessicaenglund.webblogg.se/

Ge oss bilder!..jag kommer med eller utan inbjudan!..sådeså


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0