E-svett

Gick förjävla mkt smidigare o jobba idag även fast det var så sjukt mkt mer att göra.. kommit in i jobbtempot igen kanske eller så var det kallcocan på eftermiddagsfikat som gjorde susen, who knows


Kickade boll på vallen ikväll, blir lika besviken varje gång folk bailar pga fjantanledningar... typ "vågar inte komma för vakten kan komma och skälla ut oss" eller "jag är och fiskar" lr "kan inte ska spela WOW..." Grrrrrr

fick stressduscha o löpa på affärn o köpa:
-Mjölk
-Juice
-Smör
-Ost
-Vitaminwater
-Stimorol Pineapple
-Listerine
-Colgate

fick så nå enorma eftersvettningar så jag måste nog ta en ny dusch innan jag släcker mina violblå..

/IDDE - ge fan i elden
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0