DQ

Överreagera måste vara lite av mitt mellannamn... jag har kommit till insikt att jag inte bryr mig överhuvudtaget "about recent events", har ju föfan inte brytt mig i dugg i 2 veckor men när det blir officiellt så blev det ett jädrans hjärnspöke. Onödigt nå jävulskt. Men hur det där kommer spela ut sig när jag är full återstår väl att se...

haha ja ibland kan man undra hur människan är funtad.


Måsta tacka min kära familj för en trevlig julafton och för paketen =) Onepiecen måste vara det bästa plagg jag nånsin har ägt! fy satan vad skön den är!

jämarns vad tidigt jag vakna, jag som ville sova till 12 typ... Aja jag har ju satt på mig overallen, lika bra att leka med några av det nya klapparna kanske och se en film


/IDDE - bu!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0