Jålle tvättar kläder + svarar på frågor!

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år

2. Vem var den sista du träffade? Linnea/Jesper. iom att båda stack utan att säga hejdå när jag var på toa så kan jag omöjligt vem som verkligen var sist.

3. Hur lång är du? 174 enligt passet

4. Vilken var den senaste film du sett? Bad Santa på julaftonsnatten är det nog

5. Vem ringde du senast? Idde

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hmm ok. Får lösa på annat sätt då... himlabadet var väl sådär, relaxen var bäst för där fick man dricka öl.. låsen till skåpen i omklädningsrummet var också rätt cool" - till Anna

7. Vad är dagens planer? Tvätta några maskiner tvätt, sen ringa jessi angående stadsbesök (inhandling av överdel + snowboardbootz)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag gillar inte att prata i telefon om jag inte är full samtidigt som jag hatar att smsa på fyllan. så det blir mest sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos, förlovade av nån anledning dessutom.

10. När såg du senast din mamma? Juldagen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 02ish 03ish 05ish och 07ish

13. Har du någon gång hittat en katt? ja fan.. ett antal herrelösa katter har jag samlat på mig genom åren

14. Vilken är din favoritplats? I kisspoolen. Soffan är också rätt populär

15. Vilken plats föredrar du minst? Grixxen när rutorna frostat igen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar som sjuksyrra i england/bär båren på Old Trafford

17. Vad skrämde dig som barn? Ungdomar i gäng

18. Vem fick dig att skratta senast? Samir Nasri som snubblade till tror jag.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä det tycker jag inte.. fett onödigt iom att jag inte har någon skivspelare dock.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar som jag använder som en stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kalsipper, men det har hänt att jag vaknat upp naken några gånger av outgrundliga orsaker.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja fyfan.. senast i handfatet hemma hos mig.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!

26. Är du social? Ja fanå, om jag inte spelar WoW

27. Vilken är din favoritglass? Vaniljglass är göttiast, tråkigt nog

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil, sluta upp med studielån och renovera lägenheten.

29. Tycker du om kinamat? I regel Nej, bambuskott är typ det godaste man kan få på en kinaresturang

30. Tycker du om kaffe? Nä, dricker endast om jag "måste"

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller välling

32. Sover du på någon särskild sida? Är vi 2 är jag alltid närmast väggen. Det beror nog på att kvinnan inte ska känna sig fångad.

33. Kan du spela poker? Nej, har fan inte ens koll på reglerna

34. Tycker du om att mysa? Kan vara det bästa som finns i hela världen, så JA

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Sonja på äldreboendet jag praktiserade på

37. Vill du ha barn? Ja, skulle vara kul att ha en 5åring

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & 1337-5p34k

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag bröt näsan så fick jag följa med i ambulansen med killen jag skallade.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om det är varmt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst inget! Men en tydlig trend på kontoutragen visar att det är alkohol och resturangmat som gäller.

42. Äger du dyra smycken? Nope

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja (viktiga människor kan ju låtsas läsa Nej där)

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus

45. Vem är den roligaste människan du känner? Balta, finns fan ingen hejd på honom

46. Välj ett ärr på din kropp? På sidan av näsan (syns bara i rätt ljus tyvärr)

47. Vad har du för ringsignal? Epic Sax Guy

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

49. Flirtar du mycket? Nä jag vet inte ens hur man gör.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen

51. Kan du byta olja på bilen? Ja det är väl ingen konst, det är väl bara att skruva bort en plugg.

52. Har du fått fortkörningsböter? No, sir!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Geriatriska sjukdomar av Mayethel Larsson och Åke Rundgren

54. Läser du dagstidningen? Om jag är på en arbetsplats, annars online lite då och då.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

56. Dansar du i bilen? Ibland så

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En tants livshistoria (true story)

59. När var du i kyrkan senast? På Jockes begravning. Mycket sorgligt

60. Vad är din favoriträtt? Jag väljer fan sushi här trots att jag bara äter laxbitarna.

 

/Jålle

 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0