Mingel

Igår minglade jag lite på kårhuset!
Det fanns flera olika sorters snittar.. men det fanns också jättemycket öl som ville in i min kropp.
Bara att lyda helt enkelt...............

Det blev inge skola idag med andra ord - jag hade ställt 3 väckningstider på mobilen men jag sov igenom dom.
Vaknade rimlig tid (typ 13) och gick på en promenad till sjukhuset med linus.. kul re..


Nu hade jag tänkt sluta vara bakfull + se på en film! hejdå!



/jowl
 
Av: Jesper 2010-01-22 @ 03:15:19

gör inget om man missar en föreläsning eller två

man kan ju endå inte bli skola

Av: jowl 2010-01-22 @ 11:37:42 http://cowabungaalltso.blogg.se/

jo jag vet.. pratade med några i klassen idag och det var inte speciellt värdig föreläsning. hakuna matata


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0