Rött

Idag har varit en ovärdig dag..

Har egentligen inte haft någonting att göra idag, det är väl skönt iofs men förjävla tråkigt.

Simmade iaf över timmen med peppe imorse, sen dess har jag inte gjort mkt mer än att lekt med fiskar, spelat bejje o glott 2 senaste scrubs.

Ikväll blire Sherlock Holmes på bio, kan ju va lite av en kanonfilm det! =)


Igår när jag åkte ner till stan "råkade" jag köra mot rött också :D jag skyller på dåligt väglag, medresenärer och att jag precis fick sms som ja va tvungen o kika på.



/IDDE - Njuter av värk istället för att gnälla om den i år
 
Av: Ida 2010-01-06 @ 18:09:01

Mhm, var vissa i somras som tyckte att det var lite av en dödssynd att köra mot rött!

Av: IDDE 2010-01-07 @ 09:13:22

haha ja men det var ju annat :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0