Svetten lackade

yoooo peaches!

Shit vad nervös jag blev för typ 45 min sen.. låt mig berätta

Jag åkte ner på CG för att köpa färd-pago och ta ut pengar, jag skippade att ta med mobilen.. för vem fan vill mig något en onsdagskväll runt 21?

iaf när jag kom hem hade jag ett missat samtal och ett meddelande i röstbrevlådan från något nummer jag inte kände igen.
Så jag lyssnade på meddelandet som lät typ:

"Hej Annika här från blablabla fastigheter, Du vill ta efter lägenheten efter magnus va? då måste du ringa mig snarast för annars går den vidare, vi har väldig många intressanter.."


*Gulp* tänkte jag och ringde... och ringde... och ringde.. inget SVAR !!!



Men tillsist(efter typ 5 min) ringde hon upp mig iaf och allt löstes så nu ska jag skriva på kontrakt =)))



Nu i glädjes twist sitter jag o planerar en resa till Filipinerna =) 3 veckor i mars-april! jo jag tackar jag


OCH!
inte nog med det så sticker jag till kittelfjäll direkt efter jobbet imorgon! pumpa puder nått fruktansvärt!



/IDDE - det börjar ljusna


 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0