VL

söndabönda och jag är bakis fortfarande

  • Veckans SMS - kom när vi shredda skönviksbacken i måndags? "Sweet ass, det kan du slå dej i backen på att det blir! Haha fattar du (slå dej i backen)
  • Veckans Missbrukade låtar - Snow Patrol - Run och Kid Down - I'll do
  • Veckans Fråga - Är det sargen som ringer!?
  • Veckans Dyngfylledag - Fredag
  • Veckans Jägersvepare - Tommi T som drog i sig 6 flaskor på en helg
  • Veckans 1a somna i puben - jag(IDDE)
  • Veckans Urspårning - Ogges på den gröna stolen
  • Veckans Dryga - Resan upp till kittelfjäll... inte fan skare ta 7.5 h att åka 42 mil
  • Veckans Prao - Idioten på pizzerian/haket i junsele som gjorde Oxfile med kantarellsås till mig istället för med grönpepparsås!! sluta med att jag fick Fläskfile m gpsås istället + en extra dricka.. men inga pengar tillbaka.. ÄT ALDRIG DÄR!
  • Veckans Signerade - Kontraktet för lägenheten är signat o klart! flyr nästet om 14 dagar
  • Veckans Halvplanerade - Resa till philipinerna i slutet av mars
  • Veckans Leksak - Snowboard
  • Veckans Debutmålare - Mame Biram Diouf näta skiten ur burnley
  • Veckans Boy/Girl-ratio - 5:25 och troligtvis 15:75
  • Veckans Fredagsaktivitet - Bli full på 3.5or
  • Veckans Lördagsaktivitet - Bakfylla nå jävus, 80 minuter United, några timmar Nollning!
  • Veckans Pirr - Träffa nyklassen
  • Veckans Match - Sundsvall Hockey - Västerås 5-3!! :D


/dudezzzz
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0