trött

woop woop

såg en förjävla bra film på bio igår! Inception! se den!

efter det vare hem och sova i 4 timmar... Steg upp 04.15 slog igång unitedstreamen och njöt av Chivas - United..

Chicharito spela första halvlek med chivas och gjorde såklart mål på "oss", bytte lag i paus och var en decimeter från att göra mål för united också.. snacka om dream come true om han hade lyckats med det.

Chivas vaju jävligt bra ändårom.. vann med 3-2, fast 2 av deras mål var försvarsmisstag om jag får säga det själv.

efter matchen á 06.23 fick jag sova igen!
vaknade nyss av att jag drömde att det plinga på? lr det kanske plinga på rikitgt? guess I'll never know..


Idag blire bozgym, sen har jag ögonen öppna för aktivitet


/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0