Hua hua hua..

Jävlar vad jag har slitääh idag alltså!

vill ni veta vad jag gjort? klart ni vill det!

Jobbade satskap 6.45-12.35, for hem och tvätta 2 maskiner, stack till sporthallen för simning med PP, återvänd från simmet tvättade jag en 3e maskin, handlade en sväng på Hemköp och lagade mat(inkluderat med 2 matlådor till veckan lr när fan jag känner för att äta ett ett ett ett).

Ni måju förstå att jag var sliten redan då. Så jag dog ett tag på soffan, sedan tog jag tag i det hela och packade min bag, for till bozhooden, lånade gymkortet av PP, rocka av 20 min på löpbandet och 40 min kroppspö med vikter.

Svängde förbi CG påväg hem för 2 välförtjänade Pago melon och lite $-ew nötz.


Nu hade jag tänkt att dö framför Law Abiding Citizen för att imorgon vakna pigg o fräsch inför årets första joggingtur, vart jag ska springa nånstans är ett problem... ge mig en bra runda att löpa tack =)


/IDDE - puss
 
Av: jowl 2010-03-13 @ 18:28:31

den ä bra den


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0