sick

Jävla sjukdom som vägrar försvinna.. imorrn måste jag fan ta reda på vilken vårdcentral jag har o åka dit så jag får nått dunderpiller eller dylikt

idag har jag legat i soffan o sett 5 filmer o 2 avsnitt..

Trainspotting
Stockholm Boogie
Hangover
Changeling
Fargo
Big Bang Theroy
HIMYM


det är vad jag glott på, vad fan ska jag se på imorrn då?


/IDDE - hela mig
 
Av: jowl 2010-03-02 @ 23:17:48 http://cowabungaalltso.blogg.se/

FANTASTIC MR. FOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dunderfniss genom hela filmen

Av: Ida 2010-03-03 @ 00:17:08

gamla avsnitt av High Chaparall!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0