Dream to Sickness

Jävlarns vad jag sov dåligt natten till idag, låg och rullade o svettades hejvilt. Inte så konstigt när jag drömde helt sjuka drömmar också. Först var jag och spelade golf i skön med Andree, Marra och Kristoffer Högstedt... Gjorde världens "happy gilmore-putt" ni vet då han puttar så bollen rullar upp i massa ställningar osv, men jag var upp i träd o härja, inte fan satt den i kopp för det. Sen blev jag transporterad vidare till en strand där jag, balta, orre och larsa spöade massa galna späckhuggare som gick till attack mot oss på land, vi hade baseballslagträn, släggor och yxor som tillhyggen. Vi spöa på dom där jävla djuren så bra så att vi blev prisade för det, vi fick en träsköld med ett par snowboardgoggles ingraverade. Då vakna jag och sa till mig själv: VAFAN DRÖMDE JAG NU?!?!

05.38 var tiden så jag skulle få sova vidare lite, det gick inte men jag somna till sist och då ringde klockan precis så då vare bara att kravla upp, kände mig lite hängig men jag trodde det bara var tröttheten som spelade mig ett spratt.

På Jobbet frös jag ihjäl men tänkte det blir säkert bättre efter 9-fikat då jag ska doppa ostmackor i oboy.. Det blev det även men vid 10.30 var det lika sämst igen så då började jag fundera på att åka hem, vilket jag oxå gjorde, dock inte förän 12-tiden.

Peppe den vänliga själen kom och hämta mig o körde hem mig, väl hemma blev det 30 min vrålhet dusch och sen sömn 3h.. även där helt sjukt knepig dröm men det vill jag inte gå in på =)

Känner mig fortfarande hängig men är desto piggare än vad jag var när jag kom hem så jag hoppas på att kunna jobba imorrn så jag slipper karens/sjukdagar


En gammal bild kan ju få va på plats också:




/IDDE - 1000 spänn på att var tionde läser allt det där
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0