hELG

lol?

Nyktert var temat inför den här helgen, det har jag varit också! inte en droppe alkohol =) inte ens lite glögg(kan bli ikväll kanske)

Såg Avatar extended blueray 1080p i fredags, satans så bra bild det var, lite laggigt vet inte om det är tack vare att min dator har aids eller om den helt enkelt inte klarar av superdupermegabegaultimate-kvalle...

Lördag var inte en så bra dag spelmässigt(4/8 på toptipset) men nå jävulskt bra sportmässigt, United upp på delad serieledning :D jag blir så himla glad när det går dåligt för Arsenal. Går knappt att beskriva känslan, Arsenal och dess fans är fan top5 saker jag hatar i världen =) Fick hyffsat med poäng i fantasyligan också, kan rinna in lite fler idag så jag avancerar uppåt i tabellen efter katastrofal start men det finns ju olika anledningar till det.
Såg Harry på kvällen utan att äta snax! kan ju iofs bero på att jag sula så jävulskt mkt snax till Londonderbyt och Uniteds match =)

Idag är det söndag så innåt helvetet, vakna 9.40 och har inte haft ett dugg att göra hittills... strösett nån serie men jag finner inget nöje i det även fast det är bra, sjukt rastlös har fan inte tränat på en vecka!! Spelade t.o.m 100 frags på CS, hade blivit mkt mer om det inte ringt mitt upp i allt och jag stängde av.
Snoreriet är bättre och vi är lite folk till innebandymatchen så jag ska nog va med och kötta lite, läju inte ha allt för mkt spring i bena men vafan jag läju hänga ändå!


Blir väl någon slags lista till kvällen antar jag om nu nån orkar läsa allt det här, skulle ju inte jag göra om man säger så

/IDDE - skaajj
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0