VL


  • Veckans citat - "Jag bakar bröd varannan dag jag, så jävla skönt"
  • Veckans plan inför nästa vecka - Alkolisttema
  • Veckans tvstar - Ida "Jag kunde faktiskt cykla när jag var 17" Asp
  • Veckans längtan - Kaffe Karlsson
  • Veckans fejkdrink - Kafe Carlsson
  • Veckans fylledag - Söndag
  • Veckans dryck - Glögg
  • Veckans knark - E
  • Veckans ofetto - IDDson
  • Veckans längtan - Vinst på veckotipset
  • Veckans (delad)serieledare - Unititied
  • Veckans längtan II - trickskidejam
  • Veckans insedda - Att Windows och Android är sämst och jag måste skaffa Applegrejs
  • Veckans pinigaste - Potter är het
  • Veckans sten - Den från mataffären
  • Veckans "Tja jag vet, jag går inte ut på en vecka" - Kajsa "Jag ville faktiskt börja i Judo" Falk
  • Veckans mongon - HP-mongorna på raden bakom med läskeblaskburken


/Lidzinat0r^ - Veckans praoelev
 
Av: Ida 2010-11-22 @ 18:48:26 http://idabitar.blogspot.com

Kunde cykla innan jag fyllde 17 å!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0