Prov

Hej!

Provet gick väl sådär.. fåse om jag orkar/vågar rätta nu idag =)

Sista provet(läsförståelse) gick ju åt fan för idioten brevid mig satt ju o smaska ihjäl sig på en klubba, kunde fan inte koncentrera mig på vad jag läste.... och när han äntligen blev klar med klubban så tar han ju så klart fram en ny att prassla med för att sedan föra in i munnen o smacka på som nån jävla idiot, får jag mer än 5 poäng på den delen äre helt sjukt!

Ordförståelsen fick ju åt satan också... tror jag kunde 3 av 40 ord, no joke, tror nog Hemoglobin var det lättaste ordet

däremot kändes matten jävulskt bättre än sist jag gjorde provet.


den som lever får se


/IDDE - ding ding ding gonatt


Update: jag rättade nu, gick som åt helvetet =) hade även mest poäng på läsdelen där jag trodde jag skulle få sämst, fick 10/20 där så då kan ni ju själva räkna ut att det inte blir mkt mer än 0.0 :D
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0