Tagg



Där vill jag vara ikväll!

Se när de röda spöar turkar =) Har kvar chips & dipp sen igår också som jag ska sluka i mig, lite onyttig får man faktiskt vara så här under läkningsperioder.

Det som oroar mig just nu i United är inte den här hela rooney-soppan... utan att Anderson(my favourite) är på väg till panathinaikos på lån kanske t.o.m övergång :/ helt värdelöst ju! Rooney vill jag ju givetvis inte bli av med men han har fan inte bidragit mkt den här säsongen...

Rolig upptäckt: Balta var smal när vi var i England, jag var den fete.. nu är det fan tvärtom =) Fast skillnaden är ju rätt hårfin om man säger så. Undrar hur det ser ut när/om vi gör comeback i mars

Shit vad jag inte längtar till högskoleprovet på lördag, har inte orkat pluggat ett dugg och kmr heller inte att göra det, men det känns som att jag ändå kmr få bättre än sist(0.8)


/IDDE - gör det här varenda dag nu troja
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0