Trasig

Saaaaaaaatan vad ont jag har i kroppen!

Anledningen till det är Box-passet jag och svesse slogs på i måndags, fan aldrig varit mer slut efter nånting än vad jag var efter det där.. eller okej när jag kom i mål på vasaloppet var jag mer sliten =)

Men fyfan vad jobbigt det var, haft dödlig träningsvärk i 2 dagar nu och det lär ju inte släppa imorrn heller. Kan vara det här jävla snoreriet jag har som gör att det är värre också iofs, så illa snoreri att jag inte kan träna idag :(

Men istället för att träna lagar jag mat och ska damsuga satan hur hela lägenheten sen om jag orkar(kmr aldrig hända), efter det blire The Godfather på blueray!


Bra att jag skulle spela på 4-1 till holland igår, sa det även till vittnen på jobbet som trodde jag hade vunnit deg idag, men jag glömde ju såklart bort att spela påt :// vaju ändå 40 i odds på det :/ men jag & spelpartner fick iaf alla rätt på europatipset, så lite tröst =)


/IDDE - det kokar över
 
Av: lidz 2010-10-13 @ 23:01:42

läste på svenska spel grejen på jobbet idag och där stod det om jag uppfattat rätt att det blev en 2:a efter lottningen.......!! men de skulle vänta med att sätta en två på matchen efter uefa hade fattat beslut om matchen skulle gå om eller hur dom skulle göra :///

Av: IDDE 2010-10-14 @ 19:36:50

vafaaaaaaaaaaaaan


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0