Anar ugglor..

tja!

Fan så bra jag är på att laga mat, blir ju svingott varenda gång! Pastasås med bacon och kyckling med fullkorns-penne blev dagens rätt =)

Nått som har varit väldigt skumt senaste 3 nätterna är att jag har drömt ungefär samma dröm varje natt, det är bara platserna som ändras men inte jämt.. samma "handling" lr vad man ska säga. jääääääääävulskt skumt!
Tror det är något i mig som vill att det där ska vara verklighet förmodligen... Sjukt att jag hann komma in i den där drömmen när jag sov 20 minuter på lunchen idag också.
Äre samma inatt vet jag inte vad jag ska ta till mig, om jag ska anama handlingen i drömmen och bruka den i verklighet kanske. Men det är ju i princip helt jävla omöjligt så ja.. jag avvaktar helt enkelt =)


/IDDE - Zlatan eller Cristano ikväll? det är frågan
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0