Nörd

Åkte till Mediamarkt och köpte NHL11 idag på lunchen, längta hem nå jävulskt för att få gejma men jag sköt på det lite och pumpa phytons på Ego istället, sprang 3 km på löpbandet också.

Aja nu har jag gamea satan iaf med reservation för matlagning och sista avsnittet på s5 av sopranos. Det är kul nå jävulskt fast det känns som att det går lite segare och för inte tala om alla klubbor som går av stup i ett ett ett ett 1..jag har haft samma tuggummi i mun nu över 3 timmar troja, är inte så värst gott längre och min käke värker.


Kul det här med utdelning på europatipset, har 12 rätt just nu det bringar in hela 21kr ^^ woop woop

orkar jag köra av tvättstugan imorrn? ska gå o kolla om det är ledigt imorrn iaf

Helg
Fredag: Tvätt maybe, NHL11, LOTR 3, Timrå - Frölunda och sömn
Lördag: NHL11, Birminghamderby och Bio
Söndag: Innebandymatch, Man United - Sämsterpool, NHL11 och storkok

/IDDE - salmiak smakar blä
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0