Sunday, funday?

Gjort nåt så ooooooooootroooooooooli(norska) mkt stuff idag


Spelade tidig innebandymatch så gick upp 9.15.. lite trubblerad sömn, min arm tappa känseln 5 gånger!! så jag vakna varje gång och skaka igång den, sen hade jag andra störelsemoment också typ som att sms-signalen gick varm. Aja vann matchen iaf, 3-1 och jag gjorde 1 måll och 2 ass, skönt att poängskörden är igång =)

Gick och rösta direkt efter hemgång och köpte mig en skagenbaugette @ charm påväg hem. Diskade bort den otroligt stora diskhögen, innehållande disk från förra söndagen t.o.m =) gjorde rent spis och diverse annat, skulle behöva damsuga också men det orkar jag inte göra ännu.

Agerade taxi sedan med lånad bil City > Korsta > CG > Boz > Nacksta > S-malm för att sedan gå ner till city igen. Såg när berba hattrickade sönder liverpool, balta somnade jag väckte 2 gånger med fingerknäpp och 3-2-målsjubel.

Restaurangchansade Skagentoast och Filé Mignon på stekhuset med grannflickan, jävulskt gött

Förlorat massa säsongsmatcher på NHL11, sett slutet på pineapple express(mästerligt) och nu är det valvaka tittande


/IDDE - 130 kr kvar till lönen
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0