Dag 5

heoo!


Var så jävust sliten imorse när jag vaknade så gav fan i o träna, gav fan i att tvätta också. Istället följde jag med baltabus till östersund och hans extra knäck som utcheckningskontrollant eller vad fan han nu är. Strosade iofs mest omkring på stan jag medan han gjorde sitt, letade nån julklapp men köpte bara en tischa till mig själv =)


Har fått arbetsgivarintyg och massa papper från akassan nu som jag ska fylla i och skicka in så att jag får nån ruljans på stålarna.. jävla massa papper alltså, man vill ju inte göra nå fel så pengarna släpar efter. Väljer därför att göra allt det där imorrn istället för nu på kvällskvisten.


Imorrn blire morgonträning om jag ids och det känns bra i kroppen, mest spinning kl 18 blire iaf, äju liksom tisdagsstandarden det, samma cykel varje gång oxå! ska väl en sväng till boz oxå o hänga med jocke och hans offspring
/IDDE - Puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0