lårkaka

Har spelat företagscup med permobil idag, innebandy.. fan vad jag var bäst i laget men fick bara en utmärkelse för "matchens lirare".. Sista matchen så hade vi ingen chans att gå vidare till semi efter en vinst, ett kryss och en torsk. Så jag satsa allt frammåt och drog av en 3+1(3 mål, ett ass) i 4-3 vinsten...fick lägga en straff å med en 100+ som kolla på, nervigt värre! men jag satt ju dit den så vaju saaaaafeee om man säger så


Kom hem vid halv 4, så jag hann se när united pissa på wolves. Dock skulle jag viljat se mer av det goda istället för att byta ut nani och bah spela av sista 15-20, kiko måste skaffa bättre första touch annars blire inte mkt mer PL-lir...


DJ va här o laga bjumat åt mig innan vi gick ner på olles där vi mötte upp oskar, sara och klimpfan för att se El Classico kvälletid..
Skulle gå vidare o ta en öl nånstans efter besvikelsen, men vaju fan smokkat överallt, jag orkade inte och gick hem istället..



/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0