weekend

Julfesten var jävligt kul faktiskt! Hade en bra jämn fylla hela kvällen precis som det ska vara. Men korven jag köpte påväg hem från krogen måste det ha varit gift i eller nått, för jag lyckades ju somna på soffan med kläderna på... vaknade 07.49 och mådde ju som jag förtjänade, gick upp till sängen och dog till 12isch..

Resten av lördagen spenderade jag i soffan... kravlade mig till donken för frukost/lunch och till remo för middag =)
Såg lite fotboll och ett gäng filmer, b.la dokumentären "Kungarna av Counter-Strike", heaton är fan min idol!

Idag söndag så såg jag 3 fotbollsmatcher sen åkte jag och spelade fotboll själv! United spelade jävulskt fint.. borde nog stänkt in nå fler än de 2 som gjordes, men 2-0 borta är jag nöjd mä =) pissa på fulham på onsda!


Skulle behöva se nån bra/rolig film nu men jag är ju sämst på att hitta nått av värde, igår leta jag ihjäl mig och nöjde mig med Vuxna människor...
/IDDE - puzz
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0