kiss

fan vad less jag är på att jobba... har 4 jobbfria dagar den här månaden :/

sista veckan nu med planerad övertid imorrn och på lördag, tur att jag bara jobbar till 18.15 imorrn sen blire bjuhockey i eon, kan ju bli en eller 15 öl till det också =)

Va mä esslo och shredda i nolby ikvälll, satan vad min innebandyvärk(vinst 8-5 igår) fick lida, vågade inte hoppa allt för mkt pga rädsla för smärta.


Damsög nyss här, SATAN! vad det var risigt under sofforna, men nu äre borta =)

blir väl en kvällsfika och BB nu antar jag, har en favorit redan! hon är snygg och det är enda anledning till favoritskapet =)

Såhär såg jag ut för ett år sen nästan på pricken


/IDDE - jag måste bli vuxen
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0