Rain on me

eeeeeeeuuhuheeueueeee vad jobbigt det var att simma idag, så jobbigt att jag inte orkade gymma :(...

Gjorde mos & köttbullar with the brownsauce istället, gött! Såg Dinner for Schmucks som matunderhållning, fast den vaju inte så jävla bra... inte o se själv iaf kanske, fnissa knappt. without friends what do you do? gah

Tiden går fort när man har roligt... gåju förjävla fort när man har tråkigt stup i ett och lägger sig 21 varje dag. Det positiva med det är att jag klarar av att sova mer än 6-7h nuförtiden. Får se hur det uttalandet håller sig över helgen då jag säkert sover bort hela satan, kmr ju aldrig gå.


nä imorrn blire nog kul med lite rinkbandy å de, dax o packa väskan kanske


/IDDE - shit va deprimerad jag låter


 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0