Bakishet

Fyra dagar kolsupning är gjort.. förjävla roligt hare vare både i vemdalen och igår på hemmaplan =) bilder osv finns på fejjan, lär komma upp mer antar jag.
Somna i soffan på efterfest igår, blev väckt och sprang hem... mått så jävla dåligt idag så har legat i soffan i overallen hela dagen, gjorde ett ryck o lagade till matlådor och handla lite men återgick i samma läge igen.

Sjukt nice offpistkörning i vemdalen iaf, bästa jag åkt nånsin tror jag... minns inte om jag kört 80+cm pudersurfsväng förr!

Men nu får det va slut på det här supandet, blir alltid alldeles för mkt och skadar det inte mig så skadar det andra.. så detta år blire alkoholfritt med reservation för födelsedagsfester, firmafester, högtider och arrangerade events. Plus att jag är ju föfan fet igen... :D på midsommarafton ska inte vågen vara ett gram över 85kg.

Annars vet jag inte om jag har något nyårslöfte, förra årets löfte(3 gånger utomlands) fullbordades iaf med Island, USA, Turkiet, Danmark och Tyskland.
Blir ju United - Bolton på plats 19e mars om jag har råd.. kan väl spara lite nu när supningen minskar. Men det är ju mer avbockning än löfte


Nu är ju frågan om jag ska se reprisen på uniteds match från igår, som jag missade :(, men har ju sett typ alla highligts på wwwn, läju få stå på iaf... nu gjorde rooney mål =) jag rös som att det vore live!

/IDDE - många tecken det där
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0