Life

hej hej hej hemskt mycket hej!

Va på annan ort i helgen jah! Eftersom det var så uselt väder blev det ju mer pickalurving =) men nog om det, ni som är så intresserade av att läsa det här vet redan att det blev lite för mkt avre goda som det alltid blir för mig! :P Måste kanske tacka mina vänner som står ut med och tar hand om mig i dessa situationer! speciellt MAbu, kajjan och my maine man Baltabus.
I Februari blire fan bara 2 dagar med alkohol, 12e och 18e... bra då vet ni det, då behöver ni inte fråga mig om jag ska ut lr nått... som att det görs? :O

Började deffa idag, nu ska kilogramen bort! Simmade 35 min(sjukt jävla jobbigt) blir nog 6-7 pass denna vecka skulle jag tro, och smalare meny(grönsker och tonfisk idag). Har även börjat med creatin igen så det här kan ju ta sig riktigt bra om det sköts.


Nått ni vill veta eller? ring på mig på jobbet 595204 isf. As många som ringer ogge, ingen ringer mig :(

Ska göra ett nytt Quiz nu, ska vara så jävla svårt! fuska inte nå mer så jävla tråkigt


/IDDE - vafan troru?
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0